Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

 

 

 

 

 

KVIEČIAME SUSIPAŽINTI SU

KAUNO ŽALIAKALNIO LOPŠELIU-DARŽELIU

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,

kuriems yra sunkiau skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

 

KAS YRA KAUNO ŽALIAKALNIO LOPŠELIS-DARŽELIS?

 

 

 

 

 

Kauno Žaliakalnio lopšelis-darželis yra ikimokyklinio ugdymo įstaiga, ugdanti vaikus, kuriems rugsėjo 1 dieną yra sukakę 1 metai ir 8 mėnesiai amžiaus, ir iki 7 metų 8 mėnesių amžiaus.

 

  • Vaikai mokosi bendrauti su žmonėmis.

 

 

 

 

  • Vaikai mokosi gyventi sveikai.

 

 

 

 

  • Vaikai tyrinėja ir susipažįsta su pasauliu, pavyzdžiui, mokosi pažinti gyvūnus, augalus, pasaulio šalis ir kita.

 

 

 

 

  • Vaikai mokosi kurti, pavyzdžiui stato, piešia, vaidina, konstruoja.

 

 

 

 

 

Darželyje dirba mokytojos:

 

  • Mokytojos moko ir padeda vaikams mokytis.

 

 

 

 

  • Mokytojos prižiūri vaikus.

 

Jei vaikams reikia, padeda specialistai:

 

 

 

  • logopedas,
  • psichologas,
  • socialinis pedagogas.
  • specialusis pedagogas

Darželyje vaikai mokomi lietuvių kalba.

Darželio mokytojai supranta ir gali bendrauti anglų, vokiečių, rusų kalbomis.

 

Dėl išsamesnės informacijos Jūs galite:

  • paskambinti telefonu.

 

 

 

 telefono numeris yra  +370 37 334518.

 

  • atsiųsti elektroninį laišką.

 

 

 

Kauno Žaliakalnio lopšelio-darželio elektroninis paštas yra  info@kaunozaliakalniold.lt

 

  • ateiti į Kauno Žaliakalnio lopšelį-darželį. 

 

 

 

Mūsų adresas

Savanorių prospektas 179 C, 50177 Kaunas

 

Atvykimo taškas žemėlapyje – spausti šį užrašą

 

Kada dirba Žaliakalnio lopšelis-darželis?

Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį

vaikų grupės dirba nuo 7.30 valandos iki 18.00 valandos, o

prailgintos vaikų grupės dirba nuo 7.00 valandos iki 19.00 valandos.

Administracija dirba nuo 8.00 valandos iki 17.00 valandos,

dieną prieš šventę dirba 1 valanda trumpiau.

 Šeštadienį, sekmadienį ir švenčių dienomis lopšelis-darželis nedirba.

 Šventinės dienos yra:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykų dienos – Velykų dienos kiekvienais metais skiriasi,
  • gegužės 1 diena,
  • birželio 24 diena,
  • liepos 6 diena,
  • rugpjūčio 15 diena,
  • lapkričio 1 diena,
  • lapkričio 2 diena,
  • gruodžio 24 diena,
  • gruodžio 25 diena,
  • gruodžio 26 diena.
Skip to content